Бұл мақалада үздіксіз кәсіби білім берудің қазіргі таңдағы теориялық және әдіснамалық аспектілері терең де аса мағыналы дәрежеде талданады.
Жалпы алғанда, үздіксіз білім беру тұжырымдамасы өткен ғасырдың 80-ші жылдары әлемдік білім беру жүйелерінің қалып, жағдайы мен болашағын зерттейтін халықаралық ұйымдардың құжаттарында (ЮНЕСКО, Римдік клуб және т.б.) орын алып, алғаш рет көрініс берді.
Заманауи тұжырымдамаларда үздіксіз білім адамның ерте жасынан бастап бүкіл өмірінің тұрақты формасы деп қарастырылады. Үздіксіз білім алуда өзін-өзі оқыту ерекше орынға ие, сондықтан да адамның өзі жеке тиісті білімдерге ие болып, ақпарат жинап, қайнар көздермен жұмыс жасауға қажетті шеберліктерін дамыту аса маңызды.
Аталмыш мақалада академик А.М. Новиков ілімі негізінде және оның заманауи білімді дамыту проекциясындағы инновациялық ғылыми-практикалық әлеуеті негізіндегі үздіксіз кәсіби білім беру идеяларын мағыналап саралау қадамдары жасалады.