Мотивация оқу процесінде өте маңызды элемент ретінде қарастырылуы керек. Мотивтелген студент оқуға, өз дағдыларын ашуға және кеңейтуге, оқу үлгерімін жақсартуға және оқу ортасының талаптарына бейімделу ішкі қабілетіне ие. Орта мектеп оқушылары мен психологиялық сезімдер сияқты контекстік факторлар студенттердің қатысуы, ынталандыруы және тиімді оқуы үшін де маңызды болуы мүмкін. Бұл зерттеуде мотивацияның элементтері білім беру ортасындағы оқушының мінез-құлқына қалай әсер ететінін және өзара байланысы зерттелді, бұл сонымен қатар оқу қауымдастығы мен ішкі жеке мотивацияға әсер етеді.
Мақалада студенттердің мінез-құлқына және олардың ішкі рухтандырылған және қабылданған оқуға деген эмоционалды қатынасына мотивацияның теріс және оң мағыналарының әсер етуінің құрылымдық заңдылықтарын сипаттау үшін екінші реттік ресурстар қолданылады. Өз кезегінде, ішкі мотивация сияқты факторлар қабылданған оқытуға оң әсер етеді және ассимиляцияның барлық процесінде мінез-құлықпен тікелей байланысты.
МОТИВАЦИЯНЫҢ СТУДЕНТТЕРДІҢ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫНА ЖӘНЕ ОҚУ ПРОЦЕСІНЕ ӘСЕРІ
Жарияланған May 2021
130
0
Аңдатпа
Тіл
English
Кілтті сөздер
кәсіби мотивация
мотивациялық мінез-құлық;
мотивациялық механизм
студенттер
студенттердің кәсіби мінез-құлқы
кәсіби құзыреттілік
кәсіби дайындық
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
P. B. Dautkalieva1 , Z.K.Ormanova1, P.B. 2021. МОТИВАЦИЯНЫҢ СТУДЕНТТЕРДІҢ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫНА ЖӘНЕ ОҚУ ПРОЦЕСІНЕ ӘСЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 65, 4 (Трав 2021), 13–21. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-7847.02.