Мақалада эмоционалдық интеллект деңгейін дамыту бойынша эмпирикалық зерттеудің нәтижелері берілген, оның негізгі мақсаты оқу және еңбек әрекетінің нәтижелі болуы үшін әрбір студенттің эмоционалдық интеллектін дамыту қажеттілігін көрсету болды. Зерттеу барысында оқушылардың эмоционалдық интеллектінің деңгейін арттыруға бағытталған оқу жаттығуларының нәтижелері талданды. Зерттеудің эмпирикалық бөлігі Алматы қаласындағы жоғары оқу орындарының базасында ұйымдастырылды. Тренингке барлығы 40 адам қатысты, тағы 40 адам бақылау тобын құру үшін таңдалды. Алынған нәтижелер оқыту бағдарламасының тиімділігін көрсетті. Зерттеудің практикалық маңыздылығы жаттығуларды оқу жоспарында, семинарлар мен оқу бағдарламаларында қолдануға болатынында.