Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы

АРНАЙЫ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ БАР МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ҚЫЗМЕТІНІҢ ҰЙЫМДАСТЫРУШЫЛЫҚ ЖӘНЕ МАЗМҰНДЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ

Жарияланған May 2021

75

73

Аңдатпа

Мақалада инклюзивті білім берудегі балабақша мамандарының қызметін жетілдіру қажеттілігі туралы айтылған. Психологиялық-педагогикалық қолдау қызметінің анықтамасы берілген, оның мақсаты, міндеттері, принциптері, бағыттары мен мазмұны келтірілген. Автор қолдау қызметінің негізгі үш компонентін қарастырады: арнайы білім қажеттіліктерін анықтау және бағалау, арнайы білім беру жағдайларын жасау және мамандардың кәсіби құзіреттілігі.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Баймуратова А.Т 1. 2021. АРНАЙЫ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ БАР МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ҚЫЗМЕТІНІҢ ҰЙЫМДАСТЫРУШЫЛЫҚ ЖӘНЕ МАЗМҰНДЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 63, 2 (Трав 2021). DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-7847.09.