Заманауи білім берудегі цифрлық технологияларды қолдану тиімділігін психологиялық тұрғыдан зерттеудің өзектілігі жоғары. Ақпараттанған қоғамда мәдениеті жоғары тұлғаны даярлау ерте жастан басталады. Сол себепті, бастауыш сынып оқушыларына таңдаулы әдістерді пайдалану оқыту үдерісіне оң ықпалын тигізеді.
Цифрлық дизайнды жобалау арқылы әдеби білімді қалыптастыру ақпараттық технологияны тиімді пайдалануды, оқушының шығармашылық және зерттеушілік қабілеттерін дамытуды көздейді.
Мақалада мәтіндегі көркемдеуіш құралдардың қызметі мен қолданысын түсіндіру барысында оқушының танымдық өрісін кеңейтуге цифрлық жобалау мүмкіндік беретіндігі психологиялық тұжырымдамаларға сүйене отырып дәлелденеді. Осы ретте тек педагогикалық әдіс емес, дидактикалық алғышарттарға негізделген тәрбие құралы ретінде сипатталады.