Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы

БАЛАМАЛЫ КОММУНИКАЦИЯ ҚҰРАЛДАРЫМЕН AСБ БАР МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУІН ДАМЫТУ

Жарияланған March 2023

172

106

Pavlodar Pedagogical University
Аңдатпа

Бұл мақаланың өзектілігі әртүрлі әдістер, құралдар мен технологияларды қолдана отырып, аутестикалық спектрі (AСБ) бұзылған мектеп жасына дейінгі балаларда сөйлеуді дамыту проблемасына ғылыми және тәжірибелік қоғамдастықтың қызығушылығының артуына байланысты. Мақаланың мақсаты - АСБ бар мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту үшін баламалы коммуникация (пиктограмма) әдістерімен тәжірибелік-эксперименттік жұмыстың нәтижелерін теориялық тұрғыдан ашып көрсету. Авторлар AСБ бар мектеп жасына дейінгі балалармен баламалы коммуникация (пиктограмма) арқылы сөйлеуді дамыту бағдарламасын сынақтан өткізді. Бұл зерттеу тарихи, салыстырмалы және жүйелік талдауды қамтитын теориялық талдау негізінде жүргізілді; зерттеудің тәжірибелік-эксперименттік бөлігі эмпирикалық әдістерді (бақылау, сауалнама, тестілеу) қолдана отырып, эксперименттің үш (анықтаушы, қалыптастырушы және бақылау) кезеңдерімен анықталды. Зерттеу жұмысының нәтижесінде AСБ бар мектеп жасына дейінгі балалар ортамен қарым-қатынасында өзгерістер болғанын көрсетті, бұл тек балама қарым-қатынасқа ғана емес, сонымен қатар сөйлеу қарым-қатынасына да әсер етті. Бұл мақала ғылым саласындағы зерттеушілерге және АСБ бар мектеп жасына дейінгі балаларда сөйлеуді дамыту мәселелерімен айналысатын психологтардың да, дефектологтардың да арналған.

pdf (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Berik Matayev , ., Makhmetova, N. і Rakhimzhanova, A. 2023. БАЛАМАЛЫ КОММУНИКАЦИЯ ҚҰРАЛДАРЫМЕН AСБ БАР МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУІН ДАМЫТУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 74, 1 (Бер 2023). DOI:https://doi.org/10.51889/1728-7847.2023.1.74.001.