Мақала өзекті мәселелердің бірі гиперактивті бастауыш сынып оқушыларын мектепке бейімдеудің психологиялық ерекшеліктерін зерттеуге арналған. Авторлар гиперактивтіктіліктің өзіне тән физиологиялық, медициналық, психологиялық негізіне үңіле отырып, ойыннан жаңа шыққан баланың мектепке бейімделудің көп жоспарлы үрдіс екендігі, оның қүрамдас бөліктері әлеуметтік бейімделу және денелік бейімделу ерекшеліктерін ашқан. Жүргізілген тәжірибелік жұмыстың барысында гиеперактивті бастауыш сынып оқушыларының мектепке қалыпты бейімделуіне кедергі болатын негізгі факторларды анықтады: зейіннің жеткіліксіз дамуы; импульсивтіліктің жоғарғы деңгейі; мектептегі мазасыздық деңгейінің жоғары деңгейде болуы; көптеген ауру түрлерінің байқалуы; мінез-құлық пен іс-әрекетті реттеудегі ұқыпсыздық
ГИПЕРАКТИВТІ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫН МЕКТЕПКЕ БЕЙІМДЕУДІ ЗЕРТТЕУДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ СИПАТЫ
Жарияланған February 2023
91
101
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Кілтті сөздер
гиперактивті,
бастауыш сынып оқушылары
мектепке бейімдеу
белсенділік,
назар аудару,
қабылдау.
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Сардарова Жанат, ., Шунайбекова К.М , ., Утемисова Э.К. , . і Шамгонова Р.Г., . 2023. ГИПЕРАКТИВТІ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫН МЕКТЕПКЕ БЕЙІМДЕУДІ ЗЕРТТЕУДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ СИПАТЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 73, 4 (Лют 2023). DOI:https://doi.org/10.51889/6744.2022.47.31.027.