Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы

ГИПЕРАКТИВТІ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫН МЕКТЕПКЕ БЕЙІМДЕУДІ ЗЕРТТЕУДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ СИПАТЫ

Жарияланған February 2023

91

101

Аңдатпа

Мақала өзекті мәселелердің бірі гиперактивті бастауыш сынып оқушыларын мектепке бейімдеудің психологиялық ерекшеліктерін зерттеуге арналған. Авторлар гиперактивтіктіліктің өзіне тән физиологиялық, медициналық, психологиялық негізіне үңіле отырып, ойыннан жаңа шыққан  баланың мектепке бейімделудің көп жоспарлы үрдіс екендігі,  оның қүрамдас бөліктері  әлеуметтік бейімделу және денелік бейімделу ерекшеліктерін ашқан. Жүргізілген тәжірибелік жұмыстың барысында гиеперактивті бастауыш сынып оқушыларының мектепке қалыпты бейімделуіне кедергі болатын негізгі факторларды анықтады: зейіннің жеткіліксіз дамуы; импульсивтіліктің жоғарғы деңгейі; мектептегі мазасыздық деңгейінің жоғары деңгейде болуы; көптеген ауру түрлерінің байқалуы; мінез-құлық пен іс-әрекетті реттеудегі ұқыпсыздық

pdf
Тіл

Қазақ

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Сардарова Жанат, ., Шунайбекова К.М , ., Утемисова Э.К. , . і Шамгонова Р.Г., . 2023. ГИПЕРАКТИВТІ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫН МЕКТЕПКЕ БЕЙІМДЕУДІ ЗЕРТТЕУДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ СИПАТЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 73, 4 (Лют 2023). DOI:https://doi.org/10.51889/6744.2022.47.31.027.