Бұл мақалада жеке ерекшеліктердің өзара байланысы және инновациялық процестегі осы фактінің көрінісі қарастырылған. Аталған проблема психологияда консерватизмнің, конформизмнің және басқа психологиялық, әлеуметтік-психологиялық құбылыстардың көрінісі ретінде пайда болады, олар адамның іс-әрекетіндегі қиындықтар деп түсіндіріледі, жалпылама түрде «психологиялық кедергілер» деп аталады, олар адамның психикалық күйінің сипаттамалары мен оның қызметінің әлеуетін «сақтайтын» жеке қасиеттерінен туындаған және оның белсенділік потенциалын «шектейтін» қиындықтар ретінде түсіндіріледі. Психологиялық кедергілердің түрлері, олардың инновациялық процестегі ерекшеліктері ашылған. Мақалада сыртқы бақылау локусы, сыртқы кәсіби мотивация, консерватизм және белгілі бір құндылық бағдарлары сияқты тұлғалық ерекшеліктердің инновацияларды қабылданбауына әсер ететіндігі және жоғары мектеп мұғалімдеріне қарағанда орта мектеп мұғалімдері арасында көбірек байқалатыны көрсетілген. Авторлар ұсынған нәтижелер мен тұжырымдар психологиялық кедергілердің алдын-алу және іске асыру процесінің тиімділігін арттыру үшін білім беру жүйесіндегі инновациялардың дайындық кезеңінде пайдалы болуы мүмкін.
ПЕДАГОГТАРДЫҢ ЖЕКЕ ҚАСИЕТТЕРІ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ПРОЦЕСТЕГІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТОСҚАУЛДАРДЫҢ ДЕСКРИПТОРЫ РЕТІНДЕ
Жарияланған May 2021
72
116
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
инновациялық белсенділік
, психологиялық тосқауыл
тұлғалық ерекшеліктер
бақылау локусы
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Ладзина Н.А.¹ , Акажанова А. Т.2 , Бисенова Ш.3, Н.А.Т. Ш. 2021. ПЕДАГОГТАРДЫҢ ЖЕКЕ ҚАСИЕТТЕРІ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ПРОЦЕСТЕГІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТОСҚАУЛДАРДЫҢ ДЕСКРИПТОРЫ РЕТІНДЕ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 63, 2 (Трав 2021), 14–22. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-7847.02.