Қазіргі қоғам әлеуметтік белсенді, сауатты, шығармашыл, ойлаушы, азаматтардың жауапкершілігін қабылдай алатын, көшбасшы болуды қажет етеді. Көшбасшылық - бұл жан-жақты, көп өлшемді құбылыс, өзін-өзі көрсету және өзін-өзі анықтау құралы, сондықтан қазіргі ғылымда бұл мәселені зерттеудің әртүрлі тәсілдері бар. Жасөспірімдік кезең - бұл тез және негізінен қарама-қайшы дамитын уақыт. Сондықтан, дәл осы жаста балалардың өмірде орын алып, сәттілікке жетуге деген ұмтылысын дамыту керек деп санаймыз. Бүгінгі таңда әрбір адамға қажетті көшбасшылық қасиеттер отбасында, мектепте қалыптасады және тәрбиеленеді деп есептеледі. Бұл баланың көшбасшы тұлғасын қалыптастыруда отбасы мен мектептің тәрбиелік мүмкіндіктерін зерттеу мәселесіне әкеледі, өйткені отбасы мен мектеп жасөспірімнің көшбасшылық қасиеттерін тәрбиелеуге мүдделі және мұны істей алады, олардың әрекеттері мен рөлі көбіне болашақ көшбасшының жеке қасиеттерін анықтайды.
Жасөспірім қыздардың көшбасшылық әлеуеті білім беру ортасындағы өзін-өзі растау тәсілі ретінде анықталған зерттеулер бойынша жаңа тәсілдерін жасауға пайдалануға болады.