Бұл мақалада психологиялық-педагогикалық әдебиеттерді зерттеу және талдау негізінде психикалық дамуы тежелген мектеп жасындағы балаларда есте сақтау қабілетінің даму ерекшеліктері анықталды. Мнемотехника психикалық дамуы тежелген егде жастағы балалардың есте сақтау қабілетін дамыту құралы ретінде сипатталған, психикалық дамуы тежелген мектеп жасындағы балалардың есте сақтау қабілетін дамыту диагностикасы жүргізілген, психикалық дамуы тежелген мектеп жасындағы балалардың есте сақтау қабілетін дамыту нәтижелерін талдау туралы, мнемотехниканы қолдана отырып, психикалық дамуы тежелген балалардың есте сақтау қабілетін дамытуға болатыны туралы деректер келтірілген.
Түйін сөздер: психикалық дамуы тежелген балалар, мнемотехника, есте сақтау, когнитивті, визуалды есте сақтау, сөздік қор, ұсақ моторика.