Мақалада инклюзивті білім беруді жүзеге асыру үдерісіндегі мәселелер қарастырылады, бұл этникалық тиістілігіне, қабілетіне, дамып-жетілуіндегі ерекшеліктердің бар болуына немесе жоқтығына қарамастан әрбір адамның жеке ерекшеліктерін құрметтейтін және бағалайтын заманауи «бәріне арналған білім беруді» ізгілендірудің жолы. Автор жоғары оқу орнының оқытушысын инклюзивті білім берудегі маңызды тұлғалардың бірі ретінде қарастырады.
Тіл
Қазақ
Кілтті сөздер
білім беруді ізгілендіру
инклюзивті білім беру,
қайырымдылық,
төзімділік,
эмпатия,
мейірімділік
инабаттылық
педагогикалық оптимистілігі
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Қабдырова А. А. , А. 2021. ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ КЕҢІСТІГІН КЕҢЕЙТУДЕГІ ГУМАНИСТІК ИДЕЯ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 64, 3 (Трав 2021), 11–115. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-3.1728-7847.20.