Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы

МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МОТИВАЦИЯЛЫҚ САЛАСЫН ЖӘНЕ ОНЫҢ БАҒЫТЫН ЗЕРТТЕУ

Жарияланған December 2022

194

133

А.С.Пушкин атындағы КМУ мектеп-гимназиясы
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Гүлназ Абилдаева

А.С.Пушкин атындағы КМУ мектеп-гимназиясының директоры (Шымкент, Қазақстан)

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Айгуль Нұрахметова

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінің химия кафедрасының доценті (Алматы, Қазақстан)

Аңдатпа

Зерттеудің өзектілігі жасөспірім мектеп оқушыларының оқу үлгерімін төмендетудің өзекті проблемасының себептерін іздеумен байланысты. Бұл зерттеудің гипотезасы мұғалімдердің, психологтардың және ата-аналардың мотивациялық сфераның жас ерекшеліктерін және қазіргі мектеп оқушыларының мотивациялық бағдарын түсінбеу оқу жағдайының айналасында жағымсыз эмоционалдық өрістің пайда болуына және ұйымшылдықтың төмен болуына әкеледі. Зерттеудің мақсаты: оқу жетістіктерін болжау үшін студенттің мотивациялық сферасын, бағыттылығын және мотивациялық профилін зерттеу. Зерттеу әдістері: Т.Элерстің жетістік мотивациясы мен сәтсіздікке жол бермеу үшін тұлғаны диагностикалау әдістері, М.Ш. өзгерткен А. Мехрабиянның жетістік мотивациясын өлшеуге арналған тест сауалнамасы. Магомед-Эминова, тест – Ю.М.Орлов бойынша жетістікке жету қажеттілігін бағалау шкаласы, Хекхаузеннің проекциялық әдістемесі. Мұғалімдерге, психологтарға, ата-аналарға және мектеп оқушыларына сұрақ қоюға арналған авторлық сауалнамалар. Бақылау және оқушылармен әңгімелесу. Зерттеу нәтижелері: жүргізілген психодиагностикалық талдау жетістік мотивтері, серіктестік мотивтері, альтруизм мотивтері, ықпал ету және үстемдік мотивтері, өзін-өзі басқару сияқты өмірлік маңызды және жетекші мотивтерден тұратын студенттің мотивациялық сферасының құрылымы туралы ақпарат алуға мүмкіндік береді. Сыртқы жетістік мотивациясын зерттеу сыртқы пәндік облыстағы жетістіктерді анықтауға, ал ішкі жетістік мотивациясын зерттеу өзін-өзі жүзеге асыру, өзін-өзі тану және өзін-өзі жүзеге асыру көрсеткіштерін диагностикалауға бағытталады. Мектеп оқушыларының ата-аналарының қатысуымен оқу-тәрбие процесін оңтайлы ұйымдастыру үшін зерттеу нәтижелерінің практикалық қолдану мүмкіндігінің маңызы зор. Қорытынды: кіші жастағы оқушының мотивациялық өрісін білу оқу үдерісін ұйымдастыруды түзетуге және жетекші мотивтерді барынша пайдалану және мотивациялық саланың қажетті әлеуетті ресурстарын актуализациялау арқылы оқу қызметі аясында қарым-қатынастарды құруға мүмкіндік береді.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Абилдаева, Г. і Нурахметова, А. 2022. МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МОТИВАЦИЯЛЫҚ САЛАСЫН ЖӘНЕ ОНЫҢ БАҒЫТЫН ЗЕРТТЕУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 72, 3 (Груд 2022). DOI:https://doi.org/10.51889/9820.2022.76.13.022.