Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы

ПСИХОЛОГИЯДА АБСТРАКТІДЕН НАҚТЫҒА КӨТЕРІЛУ ӘДІСІН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ НЕГІЗІНДЕ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТЫҢ ДЕҢГЕЙЛЕРІ, ЖАҚТАРЫ МЕН КЕЗЕҢДЕРІ ТУРАЛЫ ИДЕЯЛАРЫН АМПЛИФИКАЦИЯЛАУ (ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС МЫСАЛДАРЫМЕН)

Жарияланған October 2022

98

52

Павлодарский Педагогический Университет
Торайгыров Университет
Аңдатпа

Аңдапта

Қазіргі педагогикалық процестің кейбір аспектілеріне қол жеткізе отырып, қарым-қатынастың негізгі деңгейлерінің, жақтары мен кезеңдерінің ерекшеліктері талданады.

В. Н.Дружининнің пікірінше, жұмыста детерминизм принципімен байланысты және адамның онтогенезінің әртүрлі деңгейлеріндегі негізгі психикалық детерминанттар (сурет, мотив, қарым-қатынас және әрекет) идеясына енетін абстрактіден нақтыға көтерілудің ең маңызды теориялық әдісі түсіндіріліп, қолданылады.

«Өрлеу» идеясына сүйене отырып, қарым-қатынас сипаттамалары және онымен байланысты басқа «негізгі» көріністер мен психикалық детерминациялар жеке тұлға, қызмет субъектісі және жеке тұлға деңгейінде қатаң сараланады.

Кескіннің детерминанты мен іс-әрекеттің «көлденең» байланысын ескере отырып, қарым-қатынастың белгілі үш жағының сипаттамалары нақтыланады және оның жалпы қабылданған перцептивті «жұпта» жүзеге асырылатын төртінші (экспрессивті) жағы бар. Қарым-қатынас тараптары оның фазаларына «байланған».

Сонымен қатар, Zoom жүйесінде оқыту туралы белгілі мәліметтерді ескере отырып, мұғалімнің осы жүйеде жұмыс істеуі кезінде қарым-қатынастың барлық анықталған аспектілерін іске асыру шараларының мүмкіндіктеріне нақты психологиялық талдау жасалады. Тиісті ұсыныстар беріледі.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Шадрин, Н.С. і Оспанова, Б. 2022. ПСИХОЛОГИЯДА АБСТРАКТІДЕН НАҚТЫҒА КӨТЕРІЛУ ӘДІСІН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ НЕГІЗІНДЕ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТЫҢ ДЕҢГЕЙЛЕРІ, ЖАҚТАРЫ МЕН КЕЗЕҢДЕРІ ТУРАЛЫ ИДЕЯЛАРЫН АМПЛИФИКАЦИЯЛАУ (ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС МЫСАЛДАРЫМЕН). Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 71, 2 (Жов 2022). DOI:https://doi.org/10.51889/2022-2.1728-7847.35 .