Аңдапта
Қазіргі педагогикалық процестің кейбір аспектілеріне қол жеткізе отырып, қарым-қатынастың негізгі деңгейлерінің, жақтары мен кезеңдерінің ерекшеліктері талданады.
В. Н.Дружининнің пікірінше, жұмыста детерминизм принципімен байланысты және адамның онтогенезінің әртүрлі деңгейлеріндегі негізгі психикалық детерминанттар (сурет, мотив, қарым-қатынас және әрекет) идеясына енетін абстрактіден нақтыға көтерілудің ең маңызды теориялық әдісі түсіндіріліп, қолданылады.
«Өрлеу» идеясына сүйене отырып, қарым-қатынас сипаттамалары және онымен байланысты басқа «негізгі» көріністер мен психикалық детерминациялар жеке тұлға, қызмет субъектісі және жеке тұлға деңгейінде қатаң сараланады.
Кескіннің детерминанты мен іс-әрекеттің «көлденең» байланысын ескере отырып, қарым-қатынастың белгілі үш жағының сипаттамалары нақтыланады және оның жалпы қабылданған перцептивті «жұпта» жүзеге асырылатын төртінші (экспрессивті) жағы бар. Қарым-қатынас тараптары оның фазаларына «байланған».
Сонымен қатар, Zoom жүйесінде оқыту туралы белгілі мәліметтерді ескере отырып, мұғалімнің осы жүйеде жұмыс істеуі кезінде қарым-қатынастың барлық анықталған аспектілерін іске асыру шараларының мүмкіндіктеріне нақты психологиялық талдау жасалады. Тиісті ұсыныстар беріледі.