STUDY OF PSYCHOLOGICAL READINESS OF FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS IN THE CONTEXT OF INCLUSIVE EDUCATION
Жарияланған October 2022
147
61
Аңдатпа
Қазіргі уақытта мектеп тәжірибесіне инклюзивті білім беру қарқынды енгізілуде. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту кешенді тәсіл ретінде жеткіліксіз әлеуметтік дамудың орнын толтыруды және балаларды оқыту мен тәрбиелеудің оңтайлы жолдарын іздеуді талап етеді. Сондықтан қазіргі жағдайда инклюзивті білім беру саласында білім, білік, дағдылары жоғары, бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау өзекті мәселе болып табылады. С.В. Алехина инклюзивті білім беруге дайындық біліммен (кәсіби) ғана емес, сонымен қатар кәсіби қызмет жағдайында инклюзивті білім беруді табысты жүзеге асырудың негізі болып табылатын психологиялық дайындықпен де анықталатынын атап өтеді. Ол кәсіптік оқыту процесінде қалыптасады. Мақалада болашақ бастауыш сынып мұғалімдерінің инклюзивті білім беруге психологиялық дайындығын зерттеудің ғылыми және негіздері қарастырылған.
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Калыкбаева, А., Мирзахмедова, У. і Касымжанова, Г. 2022. STUDY OF PSYCHOLOGICAL READINESS OF FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS IN THE CONTEXT OF INCLUSIVE EDUCATION. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 71, 2 (Жов 2022). DOI:https://doi.org/10.51889/2022-2.1728-7847.28.