Мақалада қашықтықтан оқытудың психологиялық аспектілері қарастырылған. Оқу белсенділігінің анықталған көздері және олардың онлайн-оқыту сапасына әсер ету дәрежесі келтірілген. Мектеп-гимназияның жоғары сынып оқушылары үшін онлайн-компонентті пайдалана отырып, оқуға деген мотивацияны күшейту тәсілдері мен когнитивті эмпатияны арттыруға арналған ұсыныстар қарастырылған.
Әдістер мен стратегиялардың жиынтығын сынақтан өткізу арқылы оқушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастыру құрылымына талдау жасалды. Оқу-әдістемелік құралдардың мазмұны, электрондық сүйемелдеу ерекшеліктері, оқу материалдарының қолжетімділігі шарт ретінде қарастырылады. Оқуға мотивацияны жоғарылататын және ойлау үдерістерін белсендіретін сабақта қолайлы психологиялық ахуалды қалыптастырудың әдістерін пайдаланадуың мақсаттылығы негізделген.