Мақалада қазіргі жоғары білім берудің басым міндеттерінің бірі студент-психологтардың кәсіби ойлауын зерттеу мәселесі сипатталады. Бұл мақалада авторлар кәсіби ойлау ұғымын қарастырды. Берілген мақалада авторлар кәсіби ойлау ұғымын қарастырды және студент-психологтардың кәсіби ойлауын дамыту деңгейіне сипаттама береді. Ситуациялық талдау негізінде кәсіби ойлаудың деңгейлері, типтері, құрылымы, функциялары, қасиеттері, принциптері, механизмдері, заңдылықтары, кәсіби шығармашылық ойлаудың көрсеткіштері сияқты маңызды сипаттамалары белгіленген. Авторлар ойлаудың негізгі түрлерін ұсынады. Кәсіби ойлаудың өнімі проблемаларды және нақты жағдайды шешу болып табылады, ол іс-әрекеттің немесе қабылдаудың жалпыланған тәсілін өзіне алып келеді. Авторлардың айтуынша, кәсіби оқу кезеңінде студенттердің таңдаған мамандығы бойынша білім алуы және біліктері мен дағдыларын дамыту ғана емес, сонымен қатар болашақ мамандыққа деген қызығушылықтары тереңдейді, болашақ қызмет үшін қажетті кәсіби маңызды қасиеттер туралы түсінік қалыптасады. Әр түрлі заманауи ұстанымдардан кәсіби ойлау мәселесіне талдау жасалады. Дамыған кәсіптік ойлау студенттердің құзыреттілігінің маңызды компоненті болып табылады. Мақалада үшінші курс психолог-студенттерінің ой-өрісін диагностикалық зерттеу нәтижелері берілген. Кәсіби ойлауды дамыту критерийлері сипатталған. Диагностикалық зерттеуден алынған мәліметтер бірқатар болжамдарды тұжырымдауға және зерттеуді одан әрі жалғастыру жолдарын белгілеуге мүмкіндік береді.
СТУДЕНТ-ПСИХОЛОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ОЙЛАУЫН ЗЕРТТЕУ НӘТИЖЕЛЕРІ
Жарияланған May 2021
92
69
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
кәсіби ойлау, ойлау түрлері, кәсіби ойлаудың өнімі, студенттердің кәсіби ойлауын дамыту критерийлері.
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
М.М. Нурлыбекова, О.Г. Беленко 2021. СТУДЕНТ-ПСИХОЛОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ОЙЛАУЫН ЗЕРТТЕУ НӘТИЖЕЛЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 62, 1 (Трав 2021). DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-7847.42.