Мақалада ерекше білім алуға қажеттілігі бар балаларды түзетуге қатысатын ата-аналардың статусы мен дайындық деңгейі жайында айтылған және мамандар тарапынан отбасын диагностикалаудың маңыздылығы ұсынылған. Ата-аналардың білімі, әлеуметтік жағдайы, қоғамдағы орны, мәдени деңгейі, қызметі ерекше білім алуда қажеттілігі бар баласын түзете-дамыту, қолдауға қатысты отбасын дайындау жұмыстарының мазмұны мен ұйымдастырушылық аспектілерін анықтауға мүмкіндік тудырады. Мақалада ерте жастағы балаларға түзете-дамыту көмегін көрсету үшін ата-аналардың қиыналатындықтары жайында автордың пікірі берілген. Осы мәселені шешу үшін автор отбасын түзету жұмыстарына жұмылдырудың мақсат- міндеттерін, механизмдерін анықтауға тырысты.
ЕРЕКШЕ БІЛІМ АЛУҒА ҚАЖЕТТІЛІГІ БАР БАЛАЛАРДЫҢ АТА-АНАЛАРЫН ТҮЗЕУ ЖҰМЫСЫНА ҚАТЫСТЫРУҒА ДАЙЫНДАУ ЖҮЙЕСІ
Жарияланған December 2021
104
89
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Оразаева, Г. 2021. ЕРЕКШЕ БІЛІМ АЛУҒА ҚАЖЕТТІЛІГІ БАР БАЛАЛАРДЫҢ АТА-АНАЛАРЫН ТҮЗЕУ ЖҰМЫСЫНА ҚАТЫСТЫРУҒА ДАЙЫНДАУ ЖҮЙЕСІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 69, 4 (Груд 2021). DOI:https://doi.org/10.51889/2021-4.1728-7847.02.