Мақалада мектепте инновациялық-білімдік іс-әрекетті психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудегі мектеп психологының қызметін модельдейтін жоғары оқу орныныда болашақ педагог-психологты дайындау мәселесі қарастырылған. Болашақ педагог-психологты мектептегі инновациялық-білімдік ортаны психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуге кәсіби даярлығын анықтайтын құзыреттіліктер, оны қалыптастырудың үдерісінің ерекшеліктері айқындалған. Болашақ педагог-психологтың мектептегі инновациялық-білімдік іс-әрекетті психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуге даярлаудың әдістемелік шарттары ашып көрсетілген.
МЕКТЕПТЕ ИННОВАЦИЯЛЫҚ-БІЛІМДІК ІС-ӘРЕКЕТТІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ СҮЙЕМЕЛДЕУ: БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТЫ ДАЙЫНДАУ АСПЕКТІСІ
Жарияланған December 2021
133
89
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Кілтті сөздер
инновациялық-білімдік орта, мектеп, жоғары оқу орны, болашақ педагог-психолог, психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу.
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Бекжанова, С. 2021. МЕКТЕПТЕ ИННОВАЦИЯЛЫҚ-БІЛІМДІК ІС-ӘРЕКЕТТІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ СҮЙЕМЕЛДЕУ: БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТЫ ДАЙЫНДАУ АСПЕКТІСІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 69, 4 (Груд 2021). DOI:https://doi.org/10.51889/2021-4.1728-7847.15.