Бұл мақалада Қазақстандағы орта мектеп мұғалімдерінің сұхбаттасуынан алынған нәтижелер ашылады. Сұхбат сұрақтары кең ауқымды мәселелерді қамтыды: мұғалімдердің қызметін бағалау жүйесі туралы білуі, Ұлттық біліктілік тестілеуге дайындық және өнімділікті бағалау үдерісінің кезеңдерін түсіну, Қазақстандағы өнімділікті бағалау туралы ақпараттың қолжетімділігі мен ашықтығы. Зерттеулер көрсеткендей, мұғалімдердің едәуір бөлігі өздерінің оқу орындары тарапынан жеткіліксіз немесе жеткіліксіз қолдауды сезінеді және мұғалімдердің жұмысын бағалау үдерісіне дайындық бойынша автономды және дербес мұғалімдердің жұмысының төмен деңгейі бар.
Педагогикалық жұмысшыларды аттестациялаудан өткенде орта мектеп ұстаздарының тәжірибесі
Жарияланған December 2021
111
90
Аңдатпа
Тіл
English
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Пенкина, С. і Кокшеева, З. 2021. Педагогикалық жұмысшыларды аттестациялаудан өткенде орта мектеп ұстаздарының тәжірибесі. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 69, 4 (Груд 2021). DOI:https://doi.org/10.51889/2021-4.1728-7847.03.