Мақалада мүмкіндігі шектеулі бала тәрбиелеп отырған отбасын психологиялық-педагогикалық түзету жұмыстарына дайындау қажеттілігі айтылған. Ерте жастағы мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық түзете-дамыту арқылы қолдауға ата-аналарды даярлаудың тұлғалық-бағдарлық жүйесінің моделі ұсынылған.
Модель ата-аналардың әлеуметтік жағдайы мен психологиялық жағдайын, қызығушылығы сияқты жеке ерекшеліктерін ескере отырып жасалған. Мүмкіндігі шектеулі баланы қолдауға ата-аналарды даярлау жүйесі моделінің негізіне олардың тұрақты дайындығы мен іскерлік қабілеттілігін дамыту бағытының жоғары деңгейін қамтамасыз етуге арналған құрылымдық-мазмұндық компоненттер берілді.
Мақаладағы ата-аналарды даярлауға арналған жүйе мүмкіндігі шектеулі ерте жастағы балаларды психологиялық-педагогикалық түзету арқылы қолдаудың сапасын арттыруға мүмкіндік береді деп болжануда.
Түйін сөздер: мүмкіндігі шектеулі балалар, модельдеу, отбасымен өзара әрекеттесу, жеке тұлғаға бағытталған тәсіл, түзету, психологиялық-педагогикалық қолдау.