Аңдатпа
Дислексия бастауыш сынып оқушыларын оқытудың тілдік қиындықтарының нұсқасы ретінде дәстүрлі түрде сөзсіз теориялық және практикалық маңызы бар қазіргі логопедияның өзекті мәселелерінің бірі болып табылады. Соңғы 10-15 жылда бүкіл әлемде дислексия мәселесіне ғылыми қызығушылықтың артуы байқалады, бұл бұзушылықтың таралу көрсеткіштерінің өсуімен және оның патогенезін нақтылау қажеттілігімен ғана байланысты емес. Қоғамның қазіргі әлемдегі оқудың маңыздылығын түсінуі, дислексияның адамның жеке дамуына әсерін бағалау және дислексиясы бар балаларды мәдени және білім беру ортасына толыққанды интеграциялау жолдарын іздеу қажеттілігі. Дислексик бала оқу кезінде үнемі қиындықтармен бетпе-бет келеді: қате оқыған бір сөздің өзі оқығанның жалпы бейнесін бұзады, яғни мәтін балаға мүлдем түсініксіз болып қалады.
Мақалада дислексия ұғымына шолу жасалып, таралуы бойынша мәлімет берілген. Қазақ тілінде білім алатын бастауыш сынып оқушыларында кездесетін оқу бұзылыстары қарастырылған.