Мақалада онлайн-білім беру сапасының проблемасын тұжырымдау және оның жастардың жеке басын анықтауға құндылық әсер етуі анықталған. Талдауда Қазақстан Республикасының білім беру туралы нормативтік құқықтық құжаттарына сілтеме жасайды және бірінші кезекте құндылық қатынастарды анықтайтын жан-жақты дамыған тұлғаны дамыту қажеттілігіне назар аударады. Жастармен жұмыс істеудің жеке тәжірибесінен жүйеленген бақылаулардың деректері келтірілген. Пандемия жағдайында оқыту жүйесін қайта қараудың негіздемесі және студенттерде терминалдық құндылықтарды дамыту қажеттілігі келтірілген. Бұл құндылық бағдарларының көмегімен студенттер жоғары нәтиже көрсете алады, оқуға қызығушылық таныта алады, дәріс материалын жүйелі және егжей-тегжейлі оқиды, оқу процесіне белсенді қатысады. Мәселенің шешімі ретінде мектептер мен университеттерде ережелер жүйесіне өзгерістер енгізу жоспарланады. Білім беру мекемесіндегі оқу-тәрбие процесін тиімді басқарудың шарттарының бірі - мұғалімнің оқушыларға тәлімгер болуға деген қабілеті мен ұмтылысы. Сонымен қатар мұғалімдер мен оқушылардың құндылықтар жүйесі мен олардың білім беру ұйымының стратегиялық мақсаттарымен байланысын үйлестіру маңыздылығы атап көрсетілген.
ОНЛАЙН ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА ЖАСТАРДЫҢ ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУЫ
Жарияланған December 2020
57
77
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Г.Т. Топанова, 1 Р.Н. Демиденко ,2 Н.М. Клюжина 3 , . 2020. ОНЛАЙН ОҚЫТУ ЖАҒДАЙЫНДА ЖАСТАРДЫҢ ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 65, 4 (Груд 2020), 221–226. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-7847.43.