Оқушыларды белгілі бір спорт түріне таңдап алу және олармен жұмыс жүргізу ерекшелігі жас маманның жеке басына және оқу кезінде студенттің игеруі керек білім мен дағдылардың қажетті құрамына белгілі бір талаптар қояды. Болашақ дене шынықтыру пәні мұғалімі оқушыны тәрбиелеу барысында, оның ағзасының физиологиялық-анатомиялық ерекшеліктеріне қарай жаттығу түрлерін дұрыс жоспарлау алуы керек.
Мақалада, дене шынықтыру мамандығының студенттернің физиологиялық-анатомиялық білімдерін кәсіби бағытта пайдалана білу дағдыларының құрылымы мен мазмұны қарастырылған.Оның құрамындағы келесі: танымдық, конструктивтілік, коммуникативтілік, ұйымдастырушылық және бақылау-түзету компоненттері сипатталады.