Осы мақалада педагогикалық орта мектеп оқушыларының жеке танымдық қабілеттерін дамытуға әсер етудің психологиялық тұрақтылығы мен жетістігінің зерттеуі келтірілген. Нәтижелерді талдау тұрақты когнитивті қызығушылық тұрақты мотивация қалыптастыратынын көрсетеді. Жетістікке деген ынтасы бар студенттер жетістік мотивін максималды ынталандыру жағдайында жұмыс істегенді жөн көрді және проблемаларды шешудің тиімді әдістерін іздеуге ұмтылды. Бұл зерттеудің маңыздылығы - оқыту мен тәрбиелеудің психикалық реттеудің жалпы механизміне деген оқушылардың мотивтері мен танымдық қызығушылықтары арасындағы байланыс мұғалімге психологиялық дайындық пен білім беруді реттеудің анықтама нүктелерін анықтауға, психологиялық тұрғыдан ие болуға мүмкіндік береді. қалыптасуына және перспективаларына негізделген әсер
СТУДЕНТТЕРДІҢ МОТИВАЦИЯ ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТҰРАҚТЫЛЫҚТЫҢ БЕЛГІЛІ НЕГІЗДЕРІ
Жарияланған December 2020
99
110
Аңдатпа
Тіл
English
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Kozhan A. 1 Tapalova O. B. 1, . 2020. СТУДЕНТТЕРДІҢ МОТИВАЦИЯ ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТҰРАҚТЫЛЫҚТЫҢ БЕЛГІЛІ НЕГІЗДЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 65, 4 (Груд 2020), 187–191. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-7847.36.