Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы

ГИНЕКОЛОГТАРДЫҢ КЛИЕНТТЕРМЕН ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСУІНІҢ КОММУНИКАТИВТІ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Жарияланған May 2021

107

107

Аңдатпа

Бұл мақалада әлеуметтік-медициналық кеңес беру мәселелері қарастырылады. Медицина аясында клиенттердің көпшілігі медициналық қызметкерлерге кеңес беру сапасына қанағат-танады, бірақ клиенттердің жеке-жеке ерекшеліктері үлкен рөл атқаратын кеңес берудің белгілі бір бағыттары бар. Бұл қызметтің мысалы-гинекологиялық қызмет. Гинекологтардың клиенттері эмоционалды тұрақсыздық пен мазасыздық көріністері бар жүкті әйелдер болып табылады. Осыған байланысты, олар үшін кеңес берудің стандартты ережесі олардың әлеуметтік және медициналық қажеттіліктерін толық қанағаттандырмайды. Біз жүргізген сауалнамада біз 100% жағдайда сұралған гинекологтар клиенттердің олардың кәсіби қызметіне шағымдары бар екенін анықтадық. Неғұрлым жиі шағым табысы абайсыздық және эмоционалдық холодность дәрігер-гинеколог. Шағымдар клиенттердің таза субъективті қабылдауына негізделген және дәрігердің кәсіби қасиеттерін көрсетпейді. Бұл үрдіс клиенттердің қажеттіліктерін толық қанағаттандыру үшін жаңартылған гинекологиялық кеңес беру бағдарламасын жасау қажеттілігін тудырады.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Абишева Э.Д., Нариман А. , . 2021. ГИНЕКОЛОГТАРДЫҢ КЛИЕНТТЕРМЕН ӨЗАРА ӘРЕКЕТТЕСУІНІҢ КОММУНИКАТИВТІ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 66, 1 (Трав 2021), 52–57. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-1.1728-7847.09.