Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы

БОЛАШАҚ ПСИХОЛОГТАРДЫ А. ҚҰНАНБАЕВ ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ НЕГІЗІНЕДЕ ЕРТЕГІ ТЕРАПИЯСЫНА ДАЙЫНДАУ

Жарияланған September 2025

26

18

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Айгуль Ахметова

PhD, Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінің қауымдастырылған профессоры

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Ақерке Ишанханқызы

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті, Психология және педагогика факультеті, Арнайы педагогика кафедрасының 3 курс PhD докторанты, Казахстан

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Анита Мурзакова

педагогика ғылымдарының магистрі, Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінің ғылыми қызметкері, Қазақстан

М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан Университеті,
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Гульназ Абилдаева

PhD, аға оқытушы, М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан Университеті, «Жалпы педагогика және психология» кафедрасы

Аңдатпа

Зерттеудің мақсаты болашақ психологтарды білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау үшін А.Құнанбаев тұжырымдамасы негізінде интегративті ертегі терапиясын (ИЕТ) іске асыруға дайындау мәселесі болып табылады. Зерттеудің өзектілігі ИЕТ мазмұнындағы психологиялық, филологиялық және өнертану әдістерін біріктіре отырып, пәнаралық тәсілдеме негізінде анықталады. Зерттеу аясында Абай Құнанбаевтың «Толық адам» тұжырымдамасы философиялық-аксиологиялық негізде ИЕТ технологиясын құрудың идеологиялық бағыты ретінде қарастырылады. Зерттеуде білім алушының жеке басының қалыптасуы мен дамуы процесінде ұлттық мәдени кодтарды, архетиптер мен белгілерді тиімді пайдалану қажеттілігі теориялық тұрғыдан негізделген. Зерттеуде ИЕТ жүйесінің психологиялық, филологиялық және өнертану аспектілері жан-жақты қарастырылады, жеке тұлғаны тәрбиелеу және психологиялық қолдау бойынша ертегі жанрының мүмкіндіктері сипатталады. Сонымен қатар, студенттерді цифрлық білім беру кеңістігіне бейімделген ИЕТ қолдануға дайындау тәсілдемелерін зерделеу қажеттілігі атап өтіледі. Мақалада әр тәсілдің мақсаты, мазмұны және кәсіби-педагогикалық маңызы көрсетілген. Сонымен қатар, студенттердің ИЕТ қолдануға психологиялық-педагогикалық дайындық процесіне сипаттама беріледі, студенттердің ИЕТ қолдануға дайындығының маңызды сипаттамасы тұжырымдалады.

pdf (English)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Ахметова, А., Ишанханкызы, А., Мурзакова, А. і Абилдаева, Г. 2025. БОЛАШАҚ ПСИХОЛОГТАРДЫ А. ҚҰНАНБАЕВ ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ НЕГІЗІНЕДЕ ЕРТЕГІ ТЕРАПИЯСЫНА ДАЙЫНДАУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 84, 3 (Вер 2025), 187–201. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5967.2025.84.3.017.