Бұл мақала Қазақстан Республикасының білім беру мекемелерінде болашақ педагог-психологтарды даярлау процесінде психотехнологияларды қолданудың тиімділігін зерттеуге арналған. Жұмыстың өзектілігі жоғары білім беру жүйесіне инновациялық педагогикалық- психологиялық тәжірибелерді енгізу қажеттілігімен анықталады, бұл студенттердің кәсіби қасиеттерін арттыруға бағытталған. Арт-терапия, нейропсихологиялық тренингтер, медитация және когнитивті-мінез-құлық әдістер сияқты психотехнологиялар педагогикалық мамандықтар бойынша студенттерде тұлғалық және кәсіби дағдыларды қалыптастыруда маңызды рөл атқарады. Жұмыста педагогика мен психологияда қолданылатын психотехнологиялардың қазіргі тәсілдері мен модельдері талданып, олардың болашақ мамандардың эмпатия, коммуникативтік және рефлексивті қабілеттерін дамытуға әсері зерттеледі. Негізгі назар М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университетінде жүргізілген тәжірибеге бөлінген, онда 36 студент қатысқан. Мақала психотехнологияларды педагогика және психология факультеттерінің оқу бағдарламаларына енгізу бойынша ұсыныстарды, сондай-ақ білім беру саласындағы Қазақстан Республикасының нормативтік құжаттарын талдауды қамтиды. Зерттеу нәтижелері психотехнологиялардың студенттердің кәсіби қасиеттерін және педагогикалық-психологиялық қызметке даярлығын арттыруда жоғары тиімділігін растайды.
БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚАСИЕТТЕРІН ДАМЫТУДА ПСИХОТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
Жарияланған September 2025
22
18
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Кілтті сөздер
психотехнологиялар
педагог-психологтарды даярлау
арт-терапия
медитация
нейропсихология
эмпатия
кәсіби қасиеттер
Қазақстан Республикасы
жоғары білім
эксперимент
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Алдиев, А., Кабылбекова, З. і Мырзабеков, Е. 2025. БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚАСИЕТТЕРІН ДАМЫТУДА ПСИХОТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 84, 3 (Вер 2025), 77–86. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5967.2025.84.3.007.

