Арнайы білім берудің жаңа трендтері ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалардың атааналарын түзету-дамыту жұмысына белсенді қосуды талап етеді.Бұл мақала қазіргі кезеңдегі
отбасында зияты зақымдалған балаларды тәрбиелеу мәселелеріне арналған. Мақала
материалдарында зияты зақымдалған балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларға бала мен атаананың қарым-қатынастарының ерекшеліктерін зерттеуге талдау берілген. Алынған
эксперименттік мәліметтердің нәтижелері ата-аналарға одан әрі әлеуметтену үшін отбасылық
қатынастарды дұрыс құруға қосымша білім беру қажеттілігі туындағанын көрсетеді. Автор баламен
өзара әрекеттесуге дайындық процесін, жеке даму бағдарламаларын жүзеге асыруға қатысуды,
балаға үйден түзету жұмыстарының көмегін көрсетуді қамтитын ұсыныс материалдарының болуын,
ата-аналарға отбасындағы қарым-қатынасты қайта қарастыруға көмектеседі деп болжайды.
Қарастырылып отырған тақырып түзету педагогикасы саласындағы мамандарға қызықты болады.
ЗИЯТЫ ЗАҚЫМДАЛҒАН БАЛАЛАРДЫ ТӘРБИЕЛЕП ОТЫРҒАН ОТБАСЫЛАРДАҒЫ БАЛА МЕН АТА-АНАНЫҢ ҚАРЫМ- ҚАТЫНАСТАРЫНЫҢ ЖАҒДАЙЫН ТАЛДАУ
Жарияланған May 2021
46
83
Аңдатпа
Тіл
English
Кілтті сөздер
зияты зақымдалған балалар
түзету қолдау көрсету
қарым-қатынас
түзету және дамыту жұмысы
ата-ана мен бала қарым-қатынасы
әлеуметтену
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
G.N. Kasymzhanova , A.K.Satova, . 2021. ЗИЯТЫ ЗАҚЫМДАЛҒАН БАЛАЛАРДЫ ТӘРБИЕЛЕП ОТЫРҒАН ОТБАСЫЛАРДАҒЫ БАЛА МЕН АТА-АНАНЫҢ ҚАРЫМ- ҚАТЫНАСТАРЫНЫҢ ЖАҒДАЙЫН ТАЛДАУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 65, 4 (Трав 2021), 149–156. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-7847.29.