Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы

ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ МӘСЕЛЕСІН ЗЕРТТЕУДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ

Жарияланған May 2021

73

50

Аңдатпа

Жалпы білім беретін мектептерде инклюзивті білім беруді ұйымдасытру білім беру ұйым-дарының жетекші іс әрекеті болып табылады. Инклюзивті білім беруді жүзеге асыру білім беру үрдісін жүзеге асырудың түрлі қиындықтар жинағын шешу, материальды техникалық тұрғыда қамтамасыз ету, сонымен қатар ерекше білім беруді қажет ететін балаларды психологиялық педагогикалық қолдау негізінде жүзеге асырылады.

Мақалада инклюзивті білім берудің мәселелері қарастырылып, инклюзивті білім беруді жүзеге асырудың педагогикалық психологиялық аспектілері анықталып, ҚР инклюзивті білім беруді ендірудің психологиялық, педагогикалық мәселелері талданған.

pdf (English)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
А.Н.Аутаева , С.Т.Булабаева. 2021. ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ МӘСЕЛЕСІН ЗЕРТТЕУДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 62, 1 (Трав 2021). DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-7847.13.