Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы

Ұстаз бен оқушының бірлескен қызметін қалыптастырудың психологиялық механизмдері

Жарияланған December 2024

104

9

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды ​​университеті
Bolashaq Академиясы жеке мекемесі
Bolashaq Академиясы жеке мекемесі
Аңдатпа

Бұл мақала оқыту психологиясының мәселелеріне арналған зерттеу нәтижелері бойынша жазылған. Оқу процесін автор субъектілердің бірлескен өзара әрекеті арқылы ашады, оның барысында семантикалық қалыпатсудың жалпы қоры (СҚЖҚ) құрылады. Зерттеу нәтижелері бойынша, СҚЖҚ адамдардың тиімді бірлескен іс-әрекетінің шарты болып табылады. Профессор С. М. Жақыповтың тұжырымдамасына сүйене отырып, бірлескен-диалогтық танымдық қызмет семантикалық қалыптасудың жалпы қорын құрастыру шартымен ғана пайда болады. Мақалада СҚЖҚ -дың қалыптастыру кезеңдері, оның өзара әрекеттесу мен оқыту үшін маңыздылығы, СҚЖҚ-ды диагностикалау әдістері сипатталған, сонымен қатар СҚЖҚ -ды қалыптастырудың оқу процесіне әсері туралы зерттеуден мысал келтірілген. Зерттеуге 500 мұғалім қатысты. Оның 250-і бақылау тобында және 250 мұғалім эксперименттік топтың мүшелері болды. Зерттеу СҚЖҚ құбылысын және оның оқу процесіне әсерін зерттеуге бағытталған. Өзара әрекеттесу кезінде СҚЖҚ қалыптасуына не әсер етеді және ол өз кезегінде оқу кезінде адамдарға қалай әсер етеді сияқты нәтижелер шықты.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Абдрахманова, А., Асакаева , Д. і Мамерханова, Ж. 2024. Ұстаз бен оқушының бірлескен қызметін қалыптастырудың психологиялық механизмдері. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 81, 4 (Груд 2024), 48–57. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5967.2024.81.4.004.