Қазақстан Ғылым жоғары министрлігі іске шеңберінде " Республикасында білім саласындағы стратегия ерекше беру бар кәсіби -өзі қалыптастыру" зерттеуді .
Мақалада білім жүйесіндегі тәжірибесінің аспектілері және . Шетелдік зерделеу және негізінде білім ұйымдарында – мен инклюзивті беру жүзеге байланысты проблемалар .
2022 жылдың мен 2023 сәуірі Алматы екі және колледжінде сақтау шектеулі 126 үлгісінде зерттеу . Н. . Пряжниковтың " кәсіби құру" рәсімі , білім алушылардың санаты жеке кәсіби компоненттерінің бағалау әзірленді. Контент- кәсіптік беруде идеясын асыруда білім осы одан жұмысқа проблемалық анықтады.
Осы мақаланың аналитикалық және эмпирикалық нәтижелері ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттердің кәсіби өзін-өзі анықтауының психологиялық факторларын анықтауға негіз береді.

