Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы

МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУДІҢ БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРІН ӨЗІН-ӨЗІ ТӘРБИЕЛЕУГЕ ДАЙЫНДАУДАҒЫ ЖОБАЛЫҚ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ БАҒАЛАУ

Жарияланған September 2024

114

76

Павлодарский педагогический университет имени Алкей Маргулан
Аңдатпа

Болашақ мектепке дейінгі білім беру мамандарын кәсіби даярлауда жобалық оқытуды (PBL) қолданудың артықшылықтары бар. Соңғы зерттеулерге сәйкес, PBL ұзақ мерзімді мақсаттарға жетуге, кәсіптік білім берудің тактикалық міндеттерін шешуге ықпал ететін тәжірибеге бағытталған тәсіл болып табылады. Мектепке дейінгі ұйымдардың болашақ педагогтарының өзін-өзі тәрбиелеуге дайындығын қалыптастыру үшін жобалық оқыту қолайлы жағдайлар жасай алады. PBL білім алушыларды Болашақ мектепке дейінгі тәрбиешілер ретінде кездесетін қиындықтарды көрсететін нақты жобалар мен сценарийлермен жұмыс істеуге шақырады. Бұл практикалық тәжірибе олардың проблемаларды шешу дағдыларын, сыни ойлауды, ынтымақтастық пен тиімді қарым-қатынасқа ықпал ететін коммуникативтік құзыреттіліктерді қажет ететін мамандыққа дайындығын едәуір арттыра алады. PBL көбінесе студенттердің мотивациясы мен белсенділігінің артуына әкеледі, өйткені олар жеке маңызы бар және болашақ мансабына сәйкес келетін жобалармен жұмыс істейді. PBL оқытудағы тәуелсіздікке деген ұмтылысты және мұғалімдер үшін өте маңызды болып табылатын Үздіксіз кәсіби дамуға дайындықты қалыптастыра алады.

Жобалық оқытуды қолдану стратегияларының қаншалықты нәтижелі екендігін студенттердің өз құзыреттерін бағалау, студенттердің дамуындағы прогресті бақылайтын оқытушылар беретін бағалау арқылы бағалауға болады. Білім алушылардың өзін-өзі бағалауы және оқытушыларды бағалау Болашақ мектепке дейінгі білім беру педагогтарын өзін-өзі тәрбиелеуге дайындауда жобалық оқытудың тиімділігін өлшеудің құнды құралы болып табылады. Бұл кері байланыс циклі студенттердің қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін PBL тәсілін дәлірек реттеуге көмектеседі. Бұл зерттеу 2022-2024 жылдарға арналған «Жас ғалым» жобасы бойынша жас ғалымдардың зерттеулерін гранттық қаржыландыру шеңберінде жүргізілді. осы ғылыми жұмыстың нәтижелері жобалық оқытудың мектепке дейінгі мекемелер педагогтарының жұмысқа шығып, мансабын жалғастырған кезде олардың кәсіби дамуына ұзақ мерзімді әсерін зерттеуде пайдалы болуы мүмкін. Мақаланы Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрлігінің Ғылым комитеті AP15473674 «Жобалау қызметі арқылы болашақ педагогтердің өзін-өзі тәрбиелеуге дайындығын қалыптастыру» жобасы шеңберінде қаржыландырады.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Юсупова, Г.К., Бекмагамбетова, .Р.К., Шавалиева, З.Ш. і Мустафина, Р.С. 2024. МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУДІҢ БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРІН ӨЗІН-ӨЗІ ТӘРБИЕЛЕУГЕ ДАЙЫНДАУДАҒЫ ЖОБАЛЫҚ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ БАҒАЛАУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 80, 3 (Вер 2024). DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5967.2024.80.3.018.