Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы

Болашақ педагог-психологтардың метакомпетенттілігін қалыптастырудың психологиялық ерекшеліктері

Жарияланған October 2024

19

21

Южно-Казахстанский университет им. М. Ауэзова
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Аккенже Үсенова

М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан зерттеу университеті, «Жалпы педагогика және психология» кафедрасының доценті, PhD

М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Айман Исабаева

М. Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан зерттеу университеті, «Жалпы педагогика және психология» кафедрасының доценті, п.ғ.к

М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Ержан Мырзабеков

М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан зерттеу университеті, «Жалпы педагогика және психология» аға оқытушысы, PhD

Ө.Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Санжар Мамадалиев

Ө.Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университетінің «Педагогика» кафедрасының магистр оқытушысы

 

Аңдатпа

Мақалада болашақ педагогикалық психологтардағы метакомпетенттіліктің қалыптасуының психологиялық ерекшеліктерін зерттеу нәтижелері берілген. Метакомпетенттілік – соңғы жылдары қазіргі білім беру тәжірибесіне енген құбылыс. ЖОО мамандарын даярлау процесінде метакомпетенттілікті қалыптастыру табысты кәсіби қызметтің негізгі аспектісі болып табылады. Педагогикалық психологтың жұмысы оның пәнаралық қатынасты қажет ететін көп өлшемді мәселелермен бетпе-бет келуін талап етеді. Педагог психолог тек кәсіби білімге ие болып қана қоймай, сонымен қатар тұлғалық және метакәсіби қасиеттерді де дамытуы керек. Зерттеудің мақсаты болашақ педагогикалық психологтарды метакомпетенттіліктің қалыптасуының психологиялық ерекшеліктерін зерттеу болды. Болашақ педагогикалық психологтарда метакомпетенттіліктің қалыптастырудың психологиялық механизмдері мыналар сияқты көрсеткіштер болып табылады: рефлексия қабілеті; білім мен тәжірибені біріктіру; сыни тұрғыдан ойлауды дамыту; өз эмоцияларыңызды және стресске қарсы тұруды басқару. Болашақ педагогикалық психологтарды метакомпетенттілікті дамыту әдістері мыналар болуы керек: рефлексиялық оқыту; кейс әдістері және проблемалық оқыту; практикалық тағылымдама және тәжірибе; эмоционалдық интеллекті дамыту бойынша тренингтер. Метакомпетенттілікті қалыптастыру бойынша алынған эксперименттік нәтижелер метакомпетентті психологтар мен мұғалімдердің эмоционалдық жетілгендігін, эмпатиясын және тиімді, коммуникативті және бәсекеге қабілетті болып қала отырып, жаңа жағдайларға икемді бейімделуге дайын екендігін көрсетеді.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Макулова, А., Усенова, А., Исабаева, А., Мырзабеков, Е. і Мамадалиев, С. 2024. Болашақ педагог-психологтардың метакомпетенттілігін қалыптастырудың психологиялық ерекшеліктері. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 80, 3 (Жов 2024). DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5967.2024.80.3.017.