Бұлмақаладамектепке дейінгі жастағы ерте кәсіптік бағдарлаудың психологиялық-педагогикалық аспектілері қарастырылады.Ересектертобындағыбалалардыңпсихологиясыәрқашан біртұтасболуға ұмтылады, қызығушылық танытады, дамып келе жатқан ортаға тез бейімделеді.Бұл баланың кәсіптік бағдар беру жұмыстарын жүргізер алдында оның жас ерекшеліктерін ескере отырып, жастайынан еңбек етуінің шарты болып табылады.Атапайтқанда, баланың психологиялық жағдайын ескере отырып, жеке қадамдар жасау қажет.Балабақшадабалаларкәсіби маманның дамуы таныс болуы керек. Бұлқарапайымбілімберу балаларға ата-аналарының жұмыстары, әкелері мен аталарының еңбек дағдылары туралы түсініктерін кеңейтуге көмектеседі. Қазіргіуақытта кәсіптік бағдар беру оқу орындары жұмысындағы маңызды бағыт болып табылады.Кәсіби жұмыстың қалыптасқан жүйесіеңбек нәтижелеріне ұзақ мерзімді көзқарасты қалыптастыруға, сондай-ақ қоғамның өмірі мен дамуы үшін кәсіби жұмыстың маңыздылығын қамтитын әлемдік еңбек пен кәсіпқойлардың алуан түрлі көріністерін ойын арқылы қайталауға көмектеседі. Дамығантехнологияларбарлық мектепке дейінгі тәрбиенің негізі болып табылады.Баламамандар туралы біледі, ешқандай жағдайда ойнаудың қажеті жоқ!Ойын-жетілдіру, жасау, белсенділік, сәйкессіздік, өзін-өзі жүзеге асыру мақсатында оны нақты немесе жоғары тиімді әрекеттерде жеңудің ерекше, есте қаларлық түрі.
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫ ОЙЫН АРҚЫЛЫ ЕРТЕ КӘСІПТІК БАҒДАРЛАУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
Жарияланған October 2024
76
34
Аңдатпа
Тіл
English
Кілтті сөздер
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Khassanova, A., Abitova , G. і Kamal, Z. 2024. МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫ ОЙЫН АРҚЫЛЫ ЕРТЕ КӘСІПТІК БАҒДАРЛАУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 80, 3 (Жов 2024). DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5967.2024.80.3.013.