Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы

МИКРО- ЖӘНЕ НАНО-ОҚУ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ИКЕМДІ ОҚУ ПРОЦЕСІНІҢ ЖОЛЫ РЕТІНДЕ

Жарияланған September 2024

5

0

КазНПУ имени Абая
Аңдатпа

Қарқынды цифрлық трансформация және жылдам жаһандық өзгерістер дәуірінде білім беру әдістерін бастауыш сынып оқушыларының қазіргі ұрпағының танымдық ерекшеліктеріне бейімдеу өте маңызды болып отыр. Бұл зерттеу геймификация элементтерімен байытылған микро- және нанооқытуды бастауыш білім беру жүйесіне енгізудің тиімділігін анықтауға бағытталған. Ғылыми жұмыстың негізгі мақсаты 8-9 жастағы оқушылардың танымдық қабілеттерін, оқу мотивациясын және әлеуметтік құзыреттілігін дамытуға осы озық педагогикалық тәсілдердің әсерін анықтау болып табылады.

Зерттеу әдістемесі Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық базасын талдауды, ғылыми әдебиеттерге шолуды, когнитивтік функцияларды диагностикалауды, білім алушылардың оқу мотивациясын және әлеуметтік құзыреттілігін бағалауды қамтыды. Эмпирикалық бөлім Алматы қаласы мектептерінің базасында 4 ай бойы бақылау және эксперименттік топтардың қатысуымен жүргізілді.

Нәтижелер геймификация элементтері бар микро- және нанооқытуды қолдану оқуға деген қызығушылықты арттыруға, ақпаратты жақсы меңгеруге, коммуникативті дағдылар мен топтық жұмысты дамытуға көмектесетінін көрсетті. Бұл зерттеу қазіргі қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыратын және бастауыш мектеп жасындағы балалардың даму ерекшеліктерін ескеретін икемді және тиімді бастауыш білім беру жүйесін құрудағы инновациялық әдістердің әлеуетін көрсетеді.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Аренова, А. і Жунусбекова, А. 2024. МИКРО- ЖӘНЕ НАНО-ОҚУ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ИКЕМДІ ОҚУ ПРОЦЕСІНІҢ ЖОЛЫ РЕТІНДЕ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 80, 3 (Вер 2024). DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5967.2024.80.3.011.