Қарқынды цифрлық трансформация және жылдам жаһандық өзгерістер дәуірінде білім беру әдістерін бастауыш сынып оқушыларының қазіргі ұрпағының танымдық ерекшеліктеріне бейімдеу өте маңызды болып отыр. Бұл зерттеу геймификация элементтерімен байытылған микро- және нанооқытуды бастауыш білім беру жүйесіне енгізудің тиімділігін анықтауға бағытталған. Ғылыми жұмыстың негізгі мақсаты 8-9 жастағы оқушылардың танымдық қабілеттерін, оқу мотивациясын және әлеуметтік құзыреттілігін дамытуға осы озық педагогикалық тәсілдердің әсерін анықтау болып табылады.
Зерттеу әдістемесі Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық базасын талдауды, ғылыми әдебиеттерге шолуды, когнитивтік функцияларды диагностикалауды, білім алушылардың оқу мотивациясын және әлеуметтік құзыреттілігін бағалауды қамтыды. Эмпирикалық бөлім Алматы қаласы мектептерінің базасында 4 ай бойы бақылау және эксперименттік топтардың қатысуымен жүргізілді.
Нәтижелер геймификация элементтері бар микро- және нанооқытуды қолдану оқуға деген қызығушылықты арттыруға, ақпаратты жақсы меңгеруге, коммуникативті дағдылар мен топтық жұмысты дамытуға көмектесетінін көрсетті. Бұл зерттеу қазіргі қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыратын және бастауыш мектеп жасындағы балалардың даму ерекшеліктерін ескеретін икемді және тиімді бастауыш білім беру жүйесін құрудағы инновациялық әдістердің әлеуетін көрсетеді.