Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы

СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУ ИКЕМДІ ДАҒДЫЛАРДЫ ДАМЫТУ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ

Жарияланған July 2024

36

65

Тұран университеті
Ә. Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
Аңдатпа

Бұл мақалада біз «сыни тұрғыдан ойлау» мәселелерін жоғары сынып оқушыларының икемді дағдыларының жеткіліксіз дамуының себебі ретінде қарастырамыз. Теориялық талдау барысында сыни тұрғыдан ойлаудың икемді дағды ретіндегі түсінігі мен сипаттамалары анықталып, жоғары сынып оқушыларының сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамытудың әртүрлі тәсілдері көрсетілген. Сыни тұрғыдан ойлау мектептегі барлық оқу үдерісін, оның ішінде оқушылардың білімді ғана емес, сонымен қатар икемді дағдыларды меңгеруге қатысты өз бетінше дамуын басқаруға және басқаруға мүмкіндік беретіндіктен. Логика мен шығармашылық ойлаудың ерекше байланысы атап өтілді. Delphi (Peter Facione) моделі бойынша икемді дағдыларды дамыту факторы ретінде сыни ойлауды дамытудың негізгі жолдары көрсетілген. Негізгі икемді дағдыларға негізделген практикалық зерттеулердің нәтижелері көрсеткендей, сыни ойлауның даму деңгейі жоғары сынып оқушыларының дамуының қажетті шарты болып табылады, өйткені оларда сыни ойлауы эксперимент кезінде аздап болса да дамыған (оқыту мен тәрбиелеу процесінде технологияның заманауи әдістері мен әдістерін қолданудың арқасында), бұл олардың одан әрі дамуының тиімділігін анықтайды.

Оқушылардың жасын және олардың өзін-өзі дамыту үшін де, басқа құзыреттіліктерді игеру үшін де сыни ойлауды қалыптастыру қажеттілігін ескере отырып, мектептегі білім беруде, орта мектептерде икемді дағдыларды дамытудың интерактивті әдістері мен әдістерін қолдану ұсынылады.

pdf (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
A.E.Mukhametkairov, ., Yermentayeva , .A., Matayev , B. , Duissekeyeva, N. і Saduakassova , .A. 2024. СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУ ИКЕМДІ ДАҒДЫЛАРДЫ ДАМЫТУ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 79, 2 (Лип 2024). DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5967.2024.79.2.009.