Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
ХАБАРШЫ «Психология» сериясы

ВИРТУАЛДЫ ШЫНАЙЫЛЫҚТА БІРЛЕСКЕН ОҚЫТУДАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ АКАДЕМИЯЛЫҚ МОТИВАЦИЯСЫН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУ

Жарияланған 03-2024
National Academy of Education named after Y.Altynsarin
Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы
Л. Н. Гумилев атындағы Еуразия Ұлттық университеті
Аңдатпа

Ғылыми мақала виртуалды шынайылықтың бірлескен оқыту контекстіндегі оқушылардың академиялық мотивациясына әсерін психологиялық зерттеуге арналған. Зерттеудің мақсаты жыныс пен сыныпқа байланысты мотивациядағы айырмашылықтарды анықтау болды. Деректерді жинау Лукьянованың академиялық мотивация шкаласы арқылы жүзеге асырылды, ол оқудың жеке мағынасын, мақсатты бағытын және әртүрлі мотивтерін қамтиды. Нәтижелер виртуалды шынайылық академиялық мотивацияға, әсіресе қыздарға оң әсер ететінін көрсетті. Мотивациядағы статистикалық маңызды айырмашылықтар ұлдар мен қыздар арасында, сондай-ақ әртүрлі сыныптар арасында анықталды. Төменгі сынып оқушыларында мотивацияның жоғары деңгейі анықталды, бұл жас топтарына байланысты виртуалды білім беру мазмұнын әзірлеуге жеке көзқарастың маңыздылығын көрсетеді. Бұл нәтижелер виртуалды шындықты оқу процесіне біріктіруге негізделген тиімді білім беру стратегияларын әзірлеу үшін маңызды.

pdf (Eng)
Тіл

Eng

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Taibolatov К. ., Mukasheva M, ., Omirzakova, A. і Akhmetova , M. 2024. ВИРТУАЛДЫ ШЫНАЙЫЛЫҚТА БІРЛЕСКЕН ОҚЫТУДАҒЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ АКАДЕМИЯЛЫҚ МОТИВАЦИЯСЫН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЗЕРТТЕУ. ХАБАРШЫ «Психология» сериясы. 78, 1 (Бер 2024). DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5967.2024.78.1.012.