Бұл мақалада ЖОО студенттері арасында тең мүмкіндіктер мен оң нәтижелерді ілгерілетудегі инклюзивті білім берудің маңыздылығы, сондай-ақ педагогтардың инклюзивті дайындығы мен құзыреттілігін талдау қажеттілігі көрсетілген. Университет деңгейінде инклюзивті білім берудің принциптері мен әдістерін практикалық іске асыруға аз көңіл бөлінетіндіктен, мүмкіндігі шектеулі студенттермен жұмыс істеудің психологиялық-педагогикалық аспектілерін зерттеген жөн.
Теориялық зерттеу инклюзивті білім берудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін анықтауға және модельдеуге мүмкіндік берді, ал эмпирикалық зерттеу университет оқытушыларының инклюзивті дайындығын талдауға негіз болды. ОP студенттерін табысты оқытудың маңызды факторларынан басқа, білім беру ұйымдарының бюджетті қаржыландыру және бөлу қажеттілігі, сондай-ақ инклюзивті педагогтарды даярлау фактісі ескерілді.
Сонымен қатар, мақалада ЖОО-ның педагогикалық процесіне инклюзияны енгізудің негізгі аспектілері қарастырылған. Осылайша, көптеген елдерде, соның ішінде Қазақстанда инклюзивті білім беруді дамыту үшін нормативтік-құқықтық база, ЕББҚ бар студенттер үшін қолжетімді ортаны қамтамасыз ету, көмекші технологияларды қолдану, сондай-ақ педагогтардың біліктілігін арттыру және мүмкіндігі шектеулі студенттерді психологиялық-педагогикалық қолдау үшін мамандардың ынтымақтастығы маңызды.
ҚАЗАҚСТАНДА ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДІ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
Жарияланған October 2024
38
31
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
инклюзивті білім беру
психологиялық-педагогикалық аспектілер
ЖОО педагогтары
ШДМ-мен білім алушылар
ЕББҚ бар студенттері
инклюзивті даярлық және құзыреттілік
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Аманова, И., Сабирова, Ж., Шугаева, Г. і Аманова, М. 2024. ҚАЗАҚСТАНДА ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДІ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 80, 3 (Жов 2024). DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5967.2024.80.3.001.