Академиялық ортадағы прокрастинация – белгілі тривиальды құбылыс болып табылады. Студенттер кідіріске байланысты олардың оқуының нашарлайтынын білсе де, оқуда кездесетін тапсырмалар мен әрекеттерді орындауды жиі кейінге қалдырады. Кейбір студенттер үшін академиялық кейінге қалдыру (прокрастинация) белгілі бір жағдайға тән болуы мүмкін, ал басқалары үшін ол әдеттің немесе бейімділіктің ерекшеліктерін алады (яғни, тән кейінге қалдыру). Осылайша, осы зерттеудің мақсаты кейінге қалдыруға қарсы күресте заманауи тәсілдерге талдау жасау болып табылады.
Жұмыста когнитивті мінез-құлық терапиясының (КМҚТ) мысалы ұсынылды, ол сөйлесу терапиясының басқа әдістермен қатар барған сайын танымал психотерапиялық әдіске айналуда. КМҚТ студенттің көзқарасын өзгертуге көмектесетін қысқа мерзімді психологиялық әдіс. Осылайша, бұл студенттің ынтымақтастығынсыз мүмкін болмас еді.
Мақала СТУДЕНТТЕРМЕН ЖҰМЫС АТҚАРУ БАРЫСЫНДА ПРОКРАСТИНАЦИЯНЫ ЖЕҢУДІҢ ЗАМАНАУИ ТӘСІЛДЕРІ
Жарияланған January 2024
97
84
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Борисова, А., Садвакасова, З. і Казиханов, Б. 2024. Мақала СТУДЕНТТЕРМЕН ЖҰМЫС АТҚАРУ БАРЫСЫНДА ПРОКРАСТИНАЦИЯНЫ ЖЕҢУДІҢ ЗАМАНАУИ ТӘСІЛДЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 77, 4 (Січ 2024). DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5967.2023.77.4.026.