Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы

ОҚЫТУШЫ МЕН СТУДЕНТТЕРДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТОЛЕРАНТЫЛЫҚТАРЫ МЕН ЖЕТКІЛІКСІЗ ТОЛЕРАНТТЫЛЫҒЫНА КРЕАТИВТІЛІКТІҢ ӘСЕРІН ЗЕРТТЕУ

Жарияланған May 2021

62

89

Аңдатпа

Бұл мақалада біз білім беру процесінде оқытушы мен студенттердің педагогикалық толерантылықтары мен жеткіліксіз толеранттылығына креативтіліктің әсерін қарастырдық. Тұлғаны тәрбиелеудің психологиялық және әлеуметтік міндеті педагогикалық жоспарға ауыстырылады және толерантты сананы тәрбиелеу ретінде көп мәнде естіледі. Шын мәнінде бұл қоғам мен педагогтарда шешетін дүниетанымдық мәселе моделі ретінде қарастырамыз. Толеранттылық мәселесіне жүгіну бүгінгі таңда психологияны гуманизациялау принциптерінің бірі ретінде әрекет етеді. Педагогикалық толеранттылық жеке сапа ретінде білім беру жүйесі қызметкерлерінің бірқатар кәсіби құзыреттерінің құрамдас бөлігі болып табылады. Педагогикалық іс-әрекет пен педагогикалық қарым-қатынастың айқын авторитарлық стилі бар оқытушылардың жеткіліксіз толеранттылығы білім алушыларға қатысты жиі көрінетін жағымсыз психологиялық ерекшеліктерден тұрады, бұл педагогикалық тәжірибедегі өте жағымсыз, кейде жай ғана деструктивті салдарға әкеп соғады.

pdf
Тіл

Қазақ

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Ғ.Е. Ботабаев¹, Наубаева Х.Т.², У.Ш.Жамирова 3 A. Т. Мамекова2 .Е. У.Х.A. 2021. ОҚЫТУШЫ МЕН СТУДЕНТТЕРДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТОЛЕРАНТЫЛЫҚТАРЫ МЕН ЖЕТКІЛІКСІЗ ТОЛЕРАНТТЫЛЫҒЫНА КРЕАТИВТІЛІКТІҢ ӘСЕРІН ЗЕРТТЕУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 65, 4 (Трав 2021), 63–68. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-7847.03.