Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы

МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУДІҢ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРЫНЫҢ ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ БАР БАЛАЛАРДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУҒА КӘСІБИ ДАЙЫНДЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ

Жарияланған May 2021

94

53

Аңдатпа

Мақалада мектепке дейінгі білім беру жүйесінде инклюзивті практиканы іске асыру үшін педагогикалық кадрларды даярлаудың қазіргі жай-күйін талдау ұсынылған. Мектепке дейінгі білім беру ұйымдары педагогтарының ерекшебілім беру қажеттілігі бар балаларды педагогикалық қолдауға дайындығын анықтау мақсатында Алматы қаласының мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының кадрлық құрамына талдаужүргізілді. Білім беру бағдарламаларын, мектепке дейінгі білім беру мамандарын даярлаудың оқу жоспарларын талдау негізінде инклюзивті орта жағдайында ерекшебілім беру қажеттілігі бармектепке дейінгі жастағы балаларға педагогикалық қолдау көрсету үшін мектепке дейінгі білім беру педагогы болуы тиіс арнайы кәсіби құзыреттіліктің өзекті құрамы негізделген.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
О.В. Завалишина, З.О. Сардарова 2021. МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУДІҢ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРЫНЫҢ ЕРЕКШЕ БІЛІМ БЕРУ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ БАР БАЛАЛАРДЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУҒА КӘСІБИ ДАЙЫНДЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 62, 1 (Трав 2021). DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-7847.06.