Бұл мақалада оқушылардың оқу жетістіктеріне әсер ететін өзін-өзі бағалаудың ерекшелігі сипатталған. Өзін-өзі бағалау психологиялық категория бола отырып, даму үстіндегі тұлғаның нақты нәтижелермен және іс-әрекеттермен байланысы процесі ретінде түсініледі. Оқу әрекеті кіші жастағы оқушылардың өзін-өзі бағалауының қалыптасуына әсер ететін негізгі фактор болып табылады және бұл жеке нәтижелер пайда болатын жетекші әрекет. Бұл мақалада өзін-өзі бағалау мен оқу әрекеті арасындағы байланыс гипотезасы тексеріледі. Оқушының жеке басының ерекшеліктеріне байланысты оқытудың сәтті немесе сәтсіз болу себептерін анықтау үшін тұлғалық қасиеттердің қай кешені негізінен оқытудың сәттілігі мен сәтсіздігін анықтайтынын анықтау қажет.
Психологиялық категория ретінде өзін-өзі бағалаудың кіші жастағы оқушыларды оқытудағы табыстылығына әсері
Жарияланған October 2023
93
64
Аңдатпа
Тіл
English
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Almagul, K., Zeinep, B. , Bakytgul , Z. і Arnur , A. 2023. Психологиялық категория ретінде өзін-өзі бағалаудың кіші жастағы оқушыларды оқытудағы табыстылығына әсері. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 76, 3 (Жов 2023). DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5967.2023.76.3.011.