Мақала қазіргі мектептердегі инновациялық қызмет процесінде туындайтын психологиялық-педагогикалық мәселелерді талдауға және сипаттауға арналған. Инновациялық қызметтің сипаттамасын сипаттау және оларды мектептің білім беру ортасының жағдайымен салыстыру қарастырылады.
Инновациялық процестердің тиімділігі мәдени-білім деңгейіне және ұжымдағы психологиялық көңіл-күйге байланысты. Тұлғалық мәдени дамуға бағытталған басшының басты міндеті-сәттілік жағдайларын жасау. Тұрақты ынталандыру. Осындай мәдени дұрыс басқару стратегиясы білім беру бағдарламаларын, технологияларын құруға ықпал ете алады.
Мақалада педагогикалық ұжымдардың инновациялық белсенділігінің психологиялық шарттары: ұжымдардың өзгерістерге бағдарлануы, олардың инновациялық қызмет міндеттерін шешуге этикалық дайындығы, осы қызметтің шарттарын қабылдаудың позитивтілігі, инновациялық қызметті басқарудың мәдени әдістерін қолдануға және инновацияларды сырттан қабылдауға дайын екендігі көрсетілген, бұл тұтастай алғанда олардың осы қызметке дайындығын анықтайды.