Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы

БАСТАУЫШ МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Жарияланған June 2023

145

51

Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
Қазақ Ұлттық Қыздар Педагогикалық Университеті
Манаш Козыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
Манаш Козыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
Аңдатпа

Шығармашылық қабілеттерін дамыту білім берудің маңызды мәселелерінің бірі болып табылады. Қазақстанның бүгінгі білім беру жүйесі жоғары өзіндік тиімділіктің күрделі әлемдік міндеттерін шығармашылықпен шеше алатын белсенді, білімді тұлғаны қалыптастыруға бағдарланған.

Ұсынылып отырған бұл мақалада шығармашылық қабілеттерді дамытудың өзектілігі негізделеді. Шығармашылық психологиясында қалыптасқан осы құбылыс туралы идеялар берілген. Бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілеттерін дамытудың әдіс- тәсілдері, жалпы шығармашылық қабілеттің психологиялық мағынасы, оның оқушының тұлғалық дамуындағы рөлі қарастырылады. Сондай-ақ кіші мектеп оқушыларының шығармашылық қабілеттерін дамыту мақсатында эксперименттік-практикалық жұмыс жүргізілген. Бастауыш мектеп жасындағы балалардың шығармашылық қабілеттерінің деңгейін анықтау эксперименттік жұмыстың мақсаты болып табылған және бұл қойылған мақсат бірнеше міндеттермен нақтыланып шешілген.

Бастауыш сынып оқушыларының  алғашқы анықтаушы экспериментінен алынған нәтижелері бойынша  олардың басым көпшілігінің шығармашылық қабілеттері дамуының орташа деңгейіне және төмен деңгейіне ие екендігін көрсеткен. Қалыптастырушы бағдарламаның кіші жастағы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға әсері оң бағаланды.

pdf (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Umirzahova-Akhmet , A., Kulуmbaeva A., Zhukova, T. і Hlystun, V. 2023. БАСТАУЫШ МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 75, 2 (Чер 2023). DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5967.2023.75.2.025.