Бұл мақалада оқу процесі болашақ студенттердің психологиялық қалыптасуында жетекші рөл атқарады. Өзін-өзі бағалаудың ең жоғары деңгейін дамыту үшін маңызды жағдайлар жасау мақсатында оқушының өзін-өзі бағалауының даму деңгейін ескере отырып, педагогикалық әсердің сапалық ерекшелігін анықтау. Болашақ жоғары және төменгі курстардың педагог-психологтарын өзін-өзі бағалаумен жеке тұлғаның ерекшеліктерін, жағдайларын бақылаумен үнемі салыстыру жүргізілді. Болашақ маманның өзіне есеп беру өзін-өзі бағалауды шартты түрде тәуелсіз және басқа кездейсоқ әсерлерден тұрақты етеді. Өзін-өзі бағалауды арттырудың бір жолы-әлеуметтік салыстыру, басқалардың өзі туралы пікірлерін салыстыру. Мәселені теориялық және эксперименттік зерттеу нәтижесінде келесі тұжырымдар мен ұсыныстар жасауға болады. Өзекті мәселе бойынша ғылыми-психологиялық әдебиеттерді талдау психологияның ғылыми жетістіктерін анықтауға ықпал етеді. Жоғары және кіші курс студенттерінің өзін-өзі бағалау ерекшеліктерін сипаттау оның сипаттамаларының, әдістері мен психологиялық мүмкіндіктерінің жоғары деңгейін дәлелдейді. Болашақ педагог-психологтың жоғары және кіші курс студенттерінің өзін-өзі бағалау ерекшеліктері оқу процесінде нақты іс-шаралар арқылы жүзеге асырылады.
Зерттеу нәтижелерінен келесі ұсыныстар шығады: мектеп практикасында зерттеу нәтижелерінің материалдары арқылы тәрбие жұмысын жетілдіру мақсатында орындалған ғылыми–зерттеу жұмыстарының нәтижелерін белгілеу, оқыту және тәрбие қызметі саласындағы жеке тұлғаны өзін-өзі бағалау мүмкіндіктерін жүйелі түрде қарастыру, өзін-өзі бағалау мүмкіндіктерін жетілдіру, психологиялық жұмыстың әртүрлі формаларының барлық мүмкіндіктерін пайдалану.