Эмоционалды интеллект салыстырмалы түрде жаңа зерттеу саласы болып табылады және жас балалардағы эмоционалды интеллекттің дамуын және оның жалпы әл-ауқатына әсерін толық түсіну үшін көбірек зерттеу қажет. Бастауыш мектеп жасындағы эмоционалды интеллекттің дамуы ерте балалық шақтан басталып, барлық мектеп жылдарында жалғасады. Ата-аналар мен мұғалімдер балалардың эмоционалды интеллектінің дамуын қолдауда маңызды рөл атқарады. Эмоционалды интеллект көп өлшемді құрылым екенін және баланың бір салада күшті жақтары, ал екінші салада қиындықтары болуы мүмкін екенін ескеру маңызды. Сондай-ақ, кез-келген баланың эмоционалды интеллект деңгейі болуы мүмкін екенін ескеру маңызды, бірақ бұл кез-келген психикалық бұзылыстың жалғыз себебі болмауы мүмкін, өйткені көптеген факторлар бар. Жүргізілген эксперименттік зерттеу бұл туралы қорытынды жасауға мүмкіндік берді бастауыш мектеп жасындағы балалар жеткілікті жиілікте өз эмоцияларын және жолдастарының эмоцияларын анықтау сияқты дағдыларды көрсетеді. Бақылау процесінде субъектілердің көпшілігінде эмоциялар мен эмпатия көріністерінде айқын проблемалар жоқ екендігі анықталды. Орташа алғанда, балалардың көңіл-күйі біртіндеп өзгереді, бұл олардың жасына тән немесе сыртқы факторлардың әсерінсіз өзгеріссіз қалады
Түйінді сөздер: эмоционалды интеллект, балалар, бастауыш мектеп жасы, эмоциялар, даму.