Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы

ОҚЫТУШЫЛАР МОТИВАЦИЯСЫНА ЦИФРЛАНДЫРУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ӘСЕРІ: ӘДЕБИЕТКЕ ШОЛУ

Жарияланған September 2025

27

35

ТУРАН
Тұран университеті
Академик Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды университеті
Аңдатпа

Бұл зерттеу жоғары білім беру саласындағы оқытушылардың мотивациясына цифрландырудың психологиялық әсеріне арналған әдебиеттерге шолу болып табылады. Цифрлық технологиялар академиялық ортаны барған сайын өзгертіп жатқан жағдайда, олардың оқытушылардың мотивациясына әсерін түсіну аса маңызды. Зерттеудің мақсаты – мотивация, стресс, кәсіби әл-ауқат және жұмысқа тартылу сияқты психологиялық факторларға цифрландырудың ықпалын зерттеген ғылыми еңбектерді жүйелеп, талдау. Негізгі зерттеу сұрағы: цифрлық трансформация оқытушылардың мотивациясына қалай әсер етеді және бұл үдерісті қандай контекстік факторлар анықтайды? Шолу барысында цифрлық құзыреттілік, техностресс, институционалдық қолдау, педагогикалық автономия және кәсіби белсенділік сияқты өзара байланысты бірнеше тақырыптар анықталды. Зерттеу нәтижелері цифрландырудың мотивацияны арттыра да, төмендете де алатынын көрсетеді – бұл оның қалай енгізіліп, қаншалықты қолдау табуына байланысты. Бұл шолу оқытушылардың цифрлық өзгерістер кезіндегі тәжірибесін тереңірек түсінуге үлес қосады және цифрлық стратегияларды педагогтардың психологиялық қажеттіліктерімен сәйкестендірудің маңыздылығын көрсетеді.

pdf (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Turgumbayeva, A., Kassymzhanova, A. і Slanbekova, G. 2025. ОҚЫТУШЫЛАР МОТИВАЦИЯСЫНА ЦИФРЛАНДЫРУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ӘСЕРІ: ӘДЕБИЕТКЕ ШОЛУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Психология сериясы. 84, 3 (Вер 2025), 87–95. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5967.2025.84.3.008.