Білім беру үдерісін бірлесіп басқару тиімді басқару шешімі болып табылады, өйткені ол білім беру процесінің барлық қатысушыларының тең қарым-қатынасын қалыптастырады, оларға инновациялардың қарқыны мен сапасын реттеуге мүмкіндік береді. Зерттеудің мақсаты бірлескен басқару принциптерін анықтау және гибридті оқытудың біртұтас жүйесін құруда оларды жүзеге асыру ерекшеліктерін анықтау болды. Зерттеу әдістемесі жүйелік көзқарасқа, адам және қоғам дамуының заңдылықтарына, іс-әрекет теориясына, жоғары білім берудің әлеуметтік-педагогикалық тұжырымдамаларына және оқу-тәрбие процесін басқаруға, мұғалім мен студенттің өзара әрекеттестігі мен өзара тәуелділігіне, сондай-ақ оқу-тәрбие үдерісін басқару принциптеріне негізделді. заманауи цифрлық оқыту технологияларын енгізу. Зерттеу автор Е.С.Дашкованың қатысумен басқару қағидаттарын ескере отырып әзірлеген және білім беру саласына қатысты біз бейімдеген жартылай құрылымдық сауалнаманы қолдану арқылы сауалнама түрінде жүргізілді. Зерттеу Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінің базасында жүргізілді. Сауалнама нәтижелері тиімді қарым-қатынасты қамтамасыз етудің негізі ретінде гибридті оқытудың біртұтас жүйесін құруда қолайлы моральдық-психологиялық климаттың бар екендігін дәлелдеді және білім беру үдерісінің барлық қатысушыларының мақсаттарын кеңейту арқылы үйлестіруге ықпал етті. олардың оқуды басқаруға қатысуы. Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінде бірлескен басқару принциптерін дамыту студенттердің өзін-өзі басқаруының біртұтас, қабілетті жүйесін құруға мүмкіндік береді және жоғары білім беруді жаңғыртуды қамтамасыз етудегі студенттердің рөлін, дамудың тиімділігін арттырады. университеттің даму стратегиясына сәйкес инновациялық білім беру бағдарламалары мен жобаларының. Алынған нәтижелер ғылыми-зерттеу ой қозғалысының біртұтас логикасы бар университеттің оқу және ғылыми-зерттеу қызметін басқаруды жетілдіруге, бір мәселе аясында пікірталас жұптарын орнатуға мүмкіндік беретін бағдар бола алады, бұл жағдайда, гибридті білім берудің интегралды жүйесін құру.
Бұл зерттеуді Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің IRN AR14872123 «Зерттеу университетінің профессорлық-оқытушылар құрамының ғылыми-инновациялық әлеуетін дамытуды бірлесіп басқару» жобасы аясында қазақстандық ғалымдар жүргізді.