іздеу
МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНА ӨНЕР БАҒДАРЛАМАЛАРЫ АРҚЫЛЫ ӘЛЕУМЕТТІК-ЭМОЦИОНАЛДЫҚ ТӘРБИЕСІ
МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫ АРАСЫНДАҒЫ АГРЕССИЯ МЕН ЗОРЛЫҚ-ЗОМБЫЛЫҚТЫҢ АЛДЫН АЛУ
МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МОТИВАЦИЯЛЫҚ САЛАСЫН ЖӘНЕ ОНЫҢ БАҒЫТЫН ЗЕРТТЕУ
ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МАМАНДЫҚ ТАҢДАУЫНА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЙЫНДЫҒЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ ФАКТОРЛАР
111-125
КӘСІБИ ӨЗІН-ӨЗІ АНЫҚТАУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДЕТЕРМИНАНТТАРЫ: ТЕМПЕРАМЕНТ ПЕН ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУДЫҢ РӨЛІ
стр 194-209
БІЛІМ БЕРУ ТИПІ ЖӘНЕ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫ МОТИВАЦИЯСЫ
МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫ БЕЙІН АЛДЫНДАҒЫ ДАЯРЛАУ ҚҰРЫЛЫМЫНДАҒЫ МОТИВАЦИЯЛЫҚ КОМПОНЕНТ
7=21
БАСТАУЫШ МЕКТЕП ЖАСЫНДАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
ЖАЛПЫ СӨЙЛЕУ ТІЛІ ДАМЫМАҒАН (7-9 ЖАС) БАЛАЛАРДЫҢ ЕСТЕ САҚТАУЫН ДАМЫТУДАҒЫ КОМПЬЮТЕРЛІК ОЙЫНДАР ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ ПРАКТИКАЛЫҚ МАҢЫЗЫ
МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ЗЕРТТЕУШЛІК ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУ – ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕ
Жоғары сынып оқушыларының кәсіп таңдауына әсер етуші психологиялық факторлар
ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ИКЕМДІ ДАҒДЫЛАРЫН (SOFT SKILLS) ДАМЫТУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШАРТТАРЫ
КИБЕРБУЛЛИНГТІҢ ЖАСӨСПІРІМДЕРГЕ ӘЛЕУМЕТТІК-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ӘСЕРІ
АРНАЙЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ ТОП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ПСИХОФИЗИКАЛЫҚ ТӘРБИЕСІНДЕГІ ДЕНСАУЛЫҚ САҚТАУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
9-14
ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯНЫҢ НЕГІЗІНДЕ ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ КӘСІБИ БАҒДАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
238-246
САНДЫҚ ТӘУЕЛДІЛІК ЖАҒДАЙЫНДА БАЛАЛАРДАҒЫ ГИПЕРСТИМУЛЯЦИЯ ЖӘНЕ КОГНИТИВТІ ИКЕМДІЛІКТІҢ ТӨМЕНДЕУ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
151-161
2D ЖӘНЕ 3D МОДЕЛЬДЕУ АРҚЫЛЫ БАЛАЛАРДЫ ОҚЫТУДА STEAM ТӘСІЛІНІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ТИІМДІЛІГІН ТАЛДАУ
стр.78-92
СИНЕКТИКА ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНДА ЖҰМСАҚ ДАҒДЫЛАРДЫ ДАМЫТУДЫҢ БІР ЖОЛЫ РЕТІНДЕ
БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ МАТЕМАТИКАЛЫҚ ИНДУКТИВТІК ОЙЛАУ ҚАБІЛЕТІНІҢ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
ЖОҒАРЫ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ КӘСІБИ ӨЗІН-ӨЗІ АНЫҚТАУЫНА ӘСЕР ЕТЕТІН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ФАКТОРЛАР
Балалар мен жасөспірімдер арасындағы буллинг және кибербуллинг мәселелерін ғылыми-теориялық және салыстырмалы-аналитикалық талдау
СӨЙЛЕУІ КЕШЕУІЛДЕГЕН БАЛАЛАРДЫҢ ТАНЫМ ҮРДІСТЕРІН ДАМЫТУДА ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТЫҢ ЕРЕКШЕЛІГІ
ЖЕТІСТІКТІҢ МОТИВАЦИЯСЫ ЖӘНЕ МЕКТЕПТЕРДІҢ ӨЗІН-ӨЗІ ЖАҚТАУ ПОТЕНЦИАЛЫНЫҢ БАЙЛАНЫСЫ
